fredag den 29. april 2011

DAG 7

I dag var det let at komme igang men til forskel fra de andre dage har jeg ikke klapstolen med i dag. Tilgengæld har jeg Christianiacyklen. Fordi jeg planlægger at med den kan jeg få kørt nogle af de store affaldsting væk. Jeg graver nr. 2 sti færdig, river den fri for rødder og sten, og spreder det fine hvide strandsand ud på stien, hentet fra det mere åbne areal af byggetomten, som endnu ikke er groet til. Begge stier bliver færdige, bunker af rødder og småsten samles og smides i et hul lige ud til vejen i hjørnet at grunden, som har det med at fungere som et hul for alskens affald generelt. Jeg har fjernet det værste affald men måske kan jeg fylde hullet op med det jord og rødder jeg trækker af når der graves ud til stierne, og så afslutte med sten. Lader en gammel presenning fra TDC ligge da den efter alt at dømme er indsyltet i tis... De fritliggende kabler kommer direkte op af jorden – jeg overvejer om der mon er strøm sluttet til dem. Jeg lader dem ligge. Bærer indsamlede tørre plantestande og græs sammen og flytter det over til en bålplads, allerede anvendt. Her vil jeg lægge alt brandbart – måske kan man holde Skt. Hans her. Kører det meste af det store affald bort og smider det i containeren, der hører til vores egen lejlighed. .....folk kigger. Møder også nogle folk fra opgangen – jeg hilser og lader som ingen ting.