torsdag den 14. april 2011

DAG 2



Efter to dage med regn er jeg tilbage på pladsen. Jeg har taget klapstolen og tegneblokken med igen, ikke at jeg har intention om at bruge noget af det, men det føles rart at have noget med, som hjælper med at begrunde hvorfor jeg er her. Jeg ifører mig min blå kittel igen, folder en stor gennemsigtig affaldssæk ud og med en gribetang går jeg i gang med at samle affald. Det har været en kæmpe overvindelse for mig at komme her til, og nu hvor jeg står og faktisk gør det, kan jeg måske ikke helt forstå hvorfor. Men jeg kan mærke folk kigger, på afstand eller fra vinduerne. Ingen kontakter mig, heller ikke de faste hundeejere, der lufter deres hunde her. De tænker nok jeg kommer fra NCC. Jeg samler videre. Jeg samler en fuld sæk, plus lidt større ting, og så går jeg hjem. Har kun samlet fra en meget lille del af hele pladsen.